De kader shop - veel gestelde vragen

Betaalmogelijkheden

Er kan online betaald worden met iDEAL, Bankoverboeking, Cadeaukaarten, Maestro, Visa, MasterCard, American Express, het Belgische Bancontact, het Duitse Giropay en SofortBanking. De betaling verloopt over een beveiligde tunnel, dank zij de diensten van MultiSafepay.

Er kan ook steeds overgeschreven worden op:
BE 34 7380 3829 2790
KRED BE BB
KBC Bank
Op naam van:
Studio Sylvia
Brandstraat 60
8755 Ruiselede
Met vermelding van het bestelnummer.

Herroepingsrecht

Wat bij beschadigde artikelen of fabricagefouten?

Alle geleverde artikelen worden vooraf door Studio Sylvia grondig nagekeken op eventuele fabricagefouten en vervolgens met de grootste zorg verpakt en verzonden. Mocht je toch een beschadiging opmerken, dan kan je dit via e-mail melden binnen de 14 dagen en de levering terugsturen. Verzendkosten voor het retour pakket zijn voor eigen rekening. Na ontvangst van het retour pakket wordt je onmiddellijk een nieuw pakket toegestuurd, behalve als het artikel niet meer in voorraad is. In dat geval wordt het aankoopbedrag teruggestort.

Wat als mijn aankoop me niet bevalt?

Conform art. 46 van de wet van 6 april 2010 heb je als consument het recht aan Studio Sylvia mee te delen dat je afziet van de aankoop van online bestelde artikelen, en dit zonder betaling van een boete en zonder opgave van motief binnen 14 kalenderdagen vanaf de dag die volgt op de levering van het goed. Dit kan enkel in de originele en ongeopende verpakking. De verpakking dient volledig intact te zijn.

Hoe dien ik mijn retourzending te doen?

Retourzendingen dienen te worden terugbezorgd in originele staat, op eigen risico en kosten. Studio Sylvia zal de bestelling terugbetalen zodra het geretourneerde artikel ontvangen werd, en op voorwaarde dat het artikel niet door de klant beschadigd werd en de verpakking onbeschadigd en volledig is. Om discussie ter zake uit te sluiten worden alle geleverde artikelen vooraf door Studio Sylvia grondig nagekeken.
Retours kunnen ook persoonlijk door de klant teruggebracht worden naar de winkel. Klanten die opteren om een artikel per (taxi)post terug te sturen, doen dit best aangetekend. Verpak, bescherm en verzegel in dat geval uw retour voldoende en hergebruik bij voorkeur de originele verpakking. De vervoerskosten van de retour verpakking moeten vooraf betaald zijn; ze zijn ten laste van de klant.

Levering

Waar wordt mijn bestelling afgeleverd?

De plaats van levering is deze die je zelf aangeeft bij je bestelling. Kies gewoon wat jou het beste uitkomt: levering bij je thuis, op je werk, bij de buren of familie,... Of kies ervoor om je pakje zelf te komen afhalen in onze winkel te Ruiselede op afspraak.

Wat is de leveringstermijn van mijn bestelling?

Na ontvangst van betaling worden de bestelde artikelen meteen verzonden. Tussen het moment van bestelling en ontvangst van de artikelen zit meestal minder dan 3 dagen tijd. Meestal heb je je pakje zelfs binnen de 48u.

Wat te doen als mijn bestelling niet geleverd is?

Wanneer in uitzonderlijke gevallen de reguliere termijn van verzending, maximum 1 week, verlopen is, neem je contact op met Studio Sylvia dat vervolgens het pakket voor jou zal traceren. De verantwoordelijkheid voor fout doorgegeven leveringsadressen ligt volledig bij de koper en kunnen extra kosten veroorzaken.

Kan ik mijn bestelling als cadeau laten opsturen naar iemand anders?

Natuurlijk kan dat! In dat geval geef je het postadres van die persoon op als leveringsadres bij je bestelling.

Prijzen en Verzendkosten specifiek voor de kadershop

Zijn de vermelde prijzen inclusief BTW?

Ja, alle prijzen, op de kader shop, zijn inclusief 21% BTW en exclusief verzendkosten (tenzij anders aangegeven).

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Voor België: 9,90€, voor een bestelling boven de 50€ exclusief BTW is de verzending gratis.
Voor Nederland, Frankrijk, Luxemburg en Duitsland: 10,99€ voor een bestelling boven de 50€ exclusief BTW is de verzending gratis.